Gyakori kérdések

Miért érdemes nálunk utasbiztosítást kötni, külföldre utazás előtt?

Mert nálunk utánajárás, sorban állás nélkül köthető utasbiztosítás, online. Az online utasbiztosítás kötés további előnye, hogy a kockázatviselés akár azonnal, a díj befizetését követően megkezdődhet.

Mennyire bonyolult a külföldre való utas biztosítás online kötése?

Oldalunkon lépésről-lépésre végigvezetjük Önt az utazási biztosítás online kötési folyamatán. Végül átirányítunk akötés során választott fizetési módot üzemeltető pénzintézet biztonságos fizetési oldalára, ahol befizethető az utasbiztosítás díja. Ezt követően e-mailben elküldjük a biztosítási kötvényt, és a biztosítottak kinyomtatható fedezet igazolásait.

Hogyan fizethetem az utasbiztosítás díját?

Az utasbiztosítás kötési folyamatának végén bankkártyájával tudja kifizetni a biztosítás díját. A sikeres díjfizetés után az Ön által megadott e-mail címre megküldjük utasbiztosítási kötvényét és fedezetigazolását.

Hogyan jelentsem be a külföldön történt kárt?

Hívja haladéktalanul az ügyfélszolgálatunkat, adja meg a telefonszámát; visszahívunk! Részletesen mondja el, hogy mi történt, és kövesse az ügyfélszolgálatunk iránymutatását!

Hogyan kapom meg az utasbiztosításról szóló igazolást?

A sikeres szerződéskötést és az utasbiztosítás díjának befizetését követően azonnal letölthető az utasbiztosításI kötvény és a biztosítottak nevére kiállított fedezeti igazolás. Sikeres kötést követően ezeket a folyamat során megadott email címre is továbbítjuk.

Magamnál kell-e tartanom a kötvényt külföldi utam alatt?

Nem szükséges! Elegendő a fedezetigazolás is, , de a gyakorlatban erre is ritkán van szükség, hiszen a személyazonosság igazolását követően a Segítségnyújtó pontosan látja, hogy Ön milyen biztosítási fedezettel rendelkezik.

Mennyi időm van a kárbejelentésre?

A mielőbbi segítségnyújtás érdekében, ajánlotta káresemény bekövetkezte után azonnal felhívni az segítségnyújtó vonalat (+36 1 477 4900). Amennyiben nem tájékoztatja biztosítót, az visszautasíthatja a költségek térítését vagy előfordulhat, hogy ezt csak egy csökkentett limit összeg erejéig fogja megtenni.

Mikor érdemes megkötnöm a biztosítást?

Ajánlott minél előbb megkötni annak érdekében, hogy nehogy véletlenül megfeledkezzen róla. Szabadon megválasztható az utazás kezdő időpontja, amikortól a fedezet érvényes lesz. A legfontosabb kritérium, hogy Magyarország területén kell tartózkodnia minden biztosítottnak a szerződés megkötésének pillanatában. Amennyiben ez a feltétel nem teljesül, a biztosító megtagadhatja a szolgáltatást.

Milyen adatokra lesz szükségem az utas biztosítás online kötéséhez?

Amennyiben Ön köti meg a szerződést, akkor a személyes adatokon kívül az elutazás, valamint a hazaérkezés dátumára, az úticél ismeretére lesz szüksége. Amennyiben nem egyedül utazik, és az utastársaira is Ön köti meg az utasbiztosítást, akkor ismernie kell az utazók nevét és születési dátumát is.

Milyen költségeket térít az utasbiztosítás?

Általánosságban elmondható, hogy a sürgősségi kórházi ellátás, betegszállítás, bizonyos esetekben a kórházban lévő biztosítottat meglátogató hozzátartozó kiutaztatását és szállásköltségeit fedezik, illetve többségük poggyászbiztosítást is tartalmaz. A részletekért, kérjük, tanulmányozza át  az adott biztosítás Szerződési feltételeit és a Szolgáltatási és díjtábláját

Mire kell hivatkoznom, ha kárt jelentek be?

Kár esetén ajánlott hívni minél hamarabb a segítségnyújtó vonalat a +36 1 477 4900 telefonszámon. Adja meg a kért személyes adatokat, ezzel azonosítjuk Önt a, biztosítottak között. Részletesen mondja el, hogyan következett be a kár. Segítségnyújtó szolgálatunk megszervezi a szükséges sürgősségi orvosi ellátást, betegszállítást és az egyéb szolgáltatásokat. A segítségnyújtó mindent megtesz annak érdekében, hogy a felmerülő költségeket ne Önnek kelljen a helyszínen kifizetnie. Nem minden kórház, orvos fogadja el az utólagos fizetést, így előfordulhat, hogy Önnek kell megelőlegezni a költségeket, amit a hazaérkezést követően kifizetünk. Ne felejtsen el mindenről számlát kérni!